onsdag 17 juni 2009

Äppelträdet.

Då var det kväll, längtar tills jag kan få gå och lägga mig.
På vårt äppelträd som vi köpte för ett tag sen, såg vi att haren har varit och gnagit på stammen, jäkla hare. Vi for snabbt till Coop och köpte gnagskydd till trädet, så nu kommer han inte åt att äta på den.
Rebecca är på bättre humör idag. Imorgon ska jag inte väcka henne lika tidigt, ska låta henne sova till 8,30.
Imorgon blir det att fara till pappa i Pajala, ska bli riktigt kul, vi har inte varit där på 1 år. Då blir det inte att blogga nånting, gammelgubben har inget internet, tyvärr. Hoppas att Mange kan sluta tidigare imorgon så vi kan komma iväg i någorlunda tid. Det tar ändå lite över 2 timmar att köra upp.
Nu ska jag försöka få barnen i duschen, ska alltid behöva gnälla och tjata på dom att dom ska duscha. Sen är det Halv åtta hos mig som vi ska se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar