fredag 14 augusti 2009

En ny dag.

Bion igår var helt okej, jag ångrade mig inte att jag såg det ialla fall.
Idag var det en ny arbetsdag, vilket oxå varit ok. När jag slutade för dagen for jag förbi Sara för att hämta upp Olivia som skulle var med Rebecca. Väl hemma så var det bara att fara och handla så det var bortgjort, rätt skönt.
Mange, jag, Rebecca, Olivia och Kungen har precis kommit upp från stranden, flickorna ville bada. Det vart inte så länge där, solen gick i moln och då vart det lite kyligare i luften. Känns lite som att sommaren börjar ta slut. Jag tyckte att vi kunde gå och plocka lite blåbär men det ville inte Rebecca. Hon sa "varför ska jag plocka blåbär som inte gillar det." Försökte förklara att det är ju tanken som räknas och ju fler man är desto fortare går det. Men det gick inte hem hos henne, tyvärr.
Måste bara få berätta att Sara har fått fast jobb hos Kommunen, JÄTTESTORT GRATTIS till dig. I dagens läge är det ju inte så jättelätt att få ett fast jobb, men hon fixade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar