lördag 7 november 2009

Snön faller ner...

Igår orkade jag inte promenera fram och tillbaka till skolan, så på morgonen åkte vi bil. Barnen jublade. På jobbet gick det jättetrögt, jag var så trött och slut i kroppen. Jag blir så himla matt när jag är så trött. När jag kom hem vilade jag lite med jag somnade aldrig. Jag fick en intressant telefonsamtal igår vilket jag inte tänker gå in på mer här och nu. Det ska jag berätta mer om vid ett senare tillfälle om det går som jag vill att det ska gå.
När Rebecca slutade på fritids så gick jag och mötte upp henne, så jag fick en liten promenad ialla fall. Hann inte gå hela vägen men nästan. På kvällen såg vi Idol och jag kan bara säga att Erik ÄGER. Äger är ett uttryck som Rebecca ofta säger och det är att man är superbra på nånting. Herre gud vilken röst han har. Men jag är ju oxå lite av en rocktjej.
I natt hade Rebecca kommit till våran säng, varken jag eller Mange märkte nånting, så man blev lite förvånad när hon låg där mellan oss. När vi klev upp på morgonen hade det kommit rätt mycket snö. Den första snön är alltid så mysig. Men jag kommer hinna bli less den innan vintern är slut. Synd att vi ska ha så lång vinter. Skulle hellre vilja ha längre sommar, men man får ju inte välja. Mange for för ett tag sen till en kompis, skulle bara fara fram och tillbaka. Hmmm, det har tagit lite längre tid än bara fram och tillbaka. När han kommer hem ska vi fara och handla och det skulle vara skönt att göra bort det snart.

1 kommentar:

  1. gud så nyfiken jag blev nu.jaja man får väl veta så småningom

    SvaraRadera