tisdag 1 juli 2014

Det nya livet

Idag skulle mitt nya liv börja. Jag skulle flytta o allt kändes så bra. Jag hade stora förhoppningar om den nya lägenheten. Men den berömda väggen stod plötsligt där. Vad fan hände? ??? Jo det började med att Lulebo ringde precis när jag skrev under papper om att hyra en mini lastbil. Den gamla Hyresgästen hade inte tömt lägenheten. Hon har tydligen en god man som skulle fixa det åt henne. Men den var full med saker när lgh skulle besiktas. Dom har haft 3 månader på sig att tömma den, o inte ett skit var gjort. Inte en pinal var plockat därifrån. Jag trodde att hon från lulebo skämtade med mig, men det var inge skämt. Försökte få tag på alla som skulle hjälpa mig men det gick inte så bra. Alla kom 10.30. Jag var helt bestört. Vad fan, ska allt jävla skit hända mig för??? Har försökt få lulebo att stå för flytten av en firma, men det är dom inte så villiga på att göra. Ska skriva ner ett brev till vd på lulebo. Hyresvärden dit jag har tänkt flytta sa att jag o gode mannen skulle samtala med varandra om ev flyttfirma åt mig. Men är det verkligen jag som ska ordna det??? Det lulebo står för är avdrag på hyran gör dom dagar jag inte har haft tillgång till lgh. Snåla jävla idioter. Jag ska kontakta hyresgästföreningen imorgon o höra om dom kan hjälpa mig. Jag är helt förtvivlad. Jag blir sågad vid fotknölarna hela tiden, hur mycket mer ska jag orka :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar