söndag 10 oktober 2010

Tappat lusten

Har inte bloggat på ett tag, har som tappat lusten. Vet inte heller vad jag ska skriva. Har egentligen massor att skriva, men det är inte allt som man vill skriva om är. Alltid nån som inte förstår eller missuppfattar. Tänker inte utsätta mig själv för det.
Dagarna flyter på som vanligt, det händer inte så mycket. Skolan för barnen går bara bra. Rebecca spelar basket och även det går bra. Dom har deras första sammandrag i dag i Sunderbyn, hon ska spela 2 matcher, efter det ska jag hämta henne. Hon har varit hos sin pappa i helgen.
Linus kommer hem imorgon från sin pappa.
När han hade varit på fisketuren med skolan med övernattning, blev han jätteförkyld under förra helgen. Dom fick ingen fisk, men hade haft jättekul, och det är huvudsaken.
Givetvis blev även jag sjuk. Har legat 2,5 dag i sängen och varit så dålig. Har nyss varit sjuk men tydligen så blev man det igen. Inge kul alls kan jag säga. Känner mig lite piggare. Orkar ialla fall vara uppe men blir fort trött och slut. Mange var och handlade igår och köpte mig vitaminer som jag ska äta.

2 kommentarer: