måndag 22 november 2010

Måndag 22 november

I helgen har Rebecca och Linus varit hos sina pappor. Mange var på firmafest i lördags ute i Lövskär av alla ställen. Jag både körde och hämtade honom. Att karlar inte kan dricka med måtta. Jag fattar inte att dom ska hinka i sig allt dom kommer åt, blanda öl, vin och sprit. Trodde flera gånger att han skulle kräkas i bilen, men han klarade sig som tur var. Söndagen var lugn, såg tv hela dagen. Även jag kände mig bakis fast jag inte drack en droppe, konstigt att det kan bli så. Även Kungen var trött, han sov hela dagen i stort sett. Vid 17 tiden hämtade jag Rebecca från basketträningen. Till middag skulle Mange ha bakismat, dvs pizza.
Idag ska jag trimma Kungen. På tiden kan jag säga, han är hemskt långhårig. Så det jag gör nu är att jag väntar så jag kan bege mig till Boden där jag trimmar honom. Hoppas att han sköter sig denna gång ;-) Det brukar gå bra med tanke att man rycker bort hans hår. Han brukar titta på mig med sina ögon och be att jag ska ta bort honom därifrån, stackaren. Men efteråt är såå fin. och släpper inget hår alls, det gör han nu när han är så långhårig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar