fredag 7 mars 2014

sorg

Idag har det varit en tung dag :( Jag har tagit fram alla bebis-sakerna. Allt ska säljas o det gör så jävla ont. Har gråtit hela dagen. Saker som aldrig är använda. Samtidigt känner jag enorm ilska inom mig som är riktad till M, faaan ta dig för att vi inte gjorde ett försök igen, vi hade inte funnits där vi är idag, vi hade varit en hel familj. Idag är vi en trasig familj som är på väg att splittras :'( Jag förstår dig inte. Ja, jag är arg, bitter o ledsen, ja helt förkrossad. Förhoppningsvis går det över någon gång. Sen är längtan efter Elias så jävla stor att jag får panik o ångest. Vill bara ha dig nära mig <3 Jag vill bara skrika rakt ut, all ilska som jag känner. Men jag ligger här o är tyst, säger ingenting, gör ingenting. Jag bara är.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar