lördag 29 mars 2014

vart ska detta sluta?!

Jag bara gråter o gråter o gråter, hur ska jag få kraft o ork för att orka med denna skilsmässa med allt vad det innebär? Sover skit dåligt på nätterna. Är helt slut i kropp o själ. Tänker mycket på Elias nu oxå, vad tänker du där du är om allt som händer. Huset finns nu på hemnet o det känns fruktansvärt att se MITT hus där. Ingen lägenhet på G heller, bokar o bokar men ingen lycka där heller, hur Fan ska det här gå? Och ändå har jag stått i 12 år i kö, det är sjukt hur det är. Har ringt alla privata hyresvärdar som jag vet, men de har inte heller några lediga lägenheter. Har även kollat om jag skulle köpa mig en men dom är ju svindyra :( Men DU har allt i ordning, lägenhet o allt. DU kvittrar, sjunger, nynnar på, som att livet är underbart, hur kan DU vara så oberörd?? DU tycker jag ska bo hos syster tills jag får en lgh, hur Fan ska det gå när R går skolan i Gammelstad o jag jobbar natt utan bil. Vart ska jag ha mina saker. Hur tänkte DU??? Ni åt från Max igår o jag ville ha en milkshake, inte kunde DU köpa mig en för det skulle bli så tjorvigt, hur snällt o omtänksamt är det tycker DU? DU visste att jag inte kunde äta eftersom jag hade dragit ut en tand. Bilen ska säljas, den kommer ställas av, bara det känns förjävligt. Det blir att åka buss till från jobbet. Hur ska jag orka, hur ska jag få kraft? :'( :'(

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag sökte på stockholmskakor och kom till din blogg. Vet inte vem du är men ser att du är förkrossad och ledsen. Kämpa på!! Kom igen!! Heja!! Det ordnar sig på nått vis. Alltid.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för dina ord, det värmer.

    SvaraRadera