tisdag 8 maj 2012

Min älskade Elias

 Guud nu har det gått 3 år sedan Elias föddes. Tiden går så himla fort. Ibland känns det som igår. Saknaden och längtan efter honom är fortfarande lika stor, speciellt om det är en dag som denna var.
Tårarna rann hela morgonen och jag skulle till skolan. Tänkte hit och dit om jag skulle orka fara, skulle nån märka att jag var ledsen osv. Men jag tog tjuren i hornen och for ändå, jag har bestämt att jag inte ska missa en lektion. Jag har en sån underbar lärare. Givetvis märkte hon att det var någonting, så hon kom fram och fråga om jag inte mådde bra och givetvis så kom tårarna igen. Då berättade jag att jag hade förlorat Elias för exakt 3 år sedan. Hon bara stod och kramade om mig en bra stund. Åååå nu börjar tårarna bränna igen i ögonen. Resten av dagen gick väl. Efter skolan kom Rebecca och Olivia in till stan och vi strosade runt lite. Sedan kom Olivias mamma Linda och lillasystern, vi gick och fikade och strosade runt i affärer. Var mycket trevligt.
Jag och Linda bestämde att vi skulle ta en långprommenad efter stadsbesöket och det var härligt, men herre gud vilken kondis man har, den är lika med noll. Jag och Rebecca for sedan till Elias grav för att tända ljus och lägga dit en liten blomma åt honom. Min älskade Elias, saknaden är oändligt stor <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar