måndag 5 november 2012

Farmor till Atle

Igår eftermiddag kom Linus och hans hund, Atle på besök. Herre gud, vad söööt hunden är. Full med bus och lek. Kungen och Atle busade hela tiden, herre gud vilken energi hunden hade. Kungen började flåsa fort, men busade på alla fall. dem var helt galna. Han var så mjuk och fin. De stannande en bra stund, sen körde jag dem till Porsön till Linus farmor och farfar.

Linus ska träna upp Atle till jakt. Och jag tror att det kommer gå bra, det kändes då så när han var här med honom. Linus har länge velat ha en finnspets, jag kan tycka att det inte är världens bästa hund, men Linus är såpass stor nu och ta sina egna beslut själv. Han har betalat hunden helt själv. Jag hoppas att det går bra för honom. Så med andra ord har jag gått och blivit "farmor" till lille Alte. Hoppas han kommer tillbaka snart igen.


Han är lika stor som Kungen.

Så underbart sööt


Min älskade son med sin hund Atle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar