tisdag 3 juli 2012

Hösten

Nu är alls klart med vad jag ska läsa till hösten, vilket känns så otroligt skönt. Jag har farit hit och dit med alla kurser. Vill samtidigt bli färdig med studierna så snabbt som möjligt. Dessa kurser ska jag läsa:

Vård vid demens, vecka 34-39 (100 poäng)
Psykologi, vecka 40-45 (50 poäng)
Specialpedagogik, vecka 40-45 (100 poäng)
Lindrade vård, vecka 40-45 (100 poäng)
Psykiatri 1, vecka 46-51 (100 poäng)
Hälsopedagogik, vecka 47-1 (100 poäng)

Med andra ord blir det en tuff höst, men jag ska klara det, det har jag bestämt.
Vårterminen nästa år är oxå klar. Då fattas det bara 200 poäng så är jag klar USKA. Vilket ska bli sååå skönt.
Allt är även klart med CSN, jag får även pengar av dom till hösten och vårterminen.

Jag och Rebecca ska på stan idag, och senare på kvällen ska vi gå på bio. Vi vet bara inte än vilken film vi vill se. Men det ordnar sig säkert till slut. Vi ska med andra ord ha en mamma/dotter dag, det ska bli så mysigt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar