fredag 29 juni 2012

Jobb, jobb

Börjar jobba kl 12 idag och hade tänkt få sova till kl 10, men det gick bara inte. Jag har så mycket tankar just nu så jag sover som en kratta, vilket inte alls känns så kul. Men allt kanske ordnar sig till slut, antingen åt ena eller andra hållet. Men jag känner att jag är helt slut både i kroppen och själen. Blir nog bra att komma till jobbet och tänka på lite annat. Jag ska även jobba hela helgen. Det blir nog inte så mycket att för mig att göra under helgen än att jobba och sova. Hade helst velat vara ledig men det är bara att jobba på ;)
Rebecca kommer imorgon (lördag) och det ska bli så roligt att få hem henne, saknar henne så mycket. Hon har varit hos sin pappa i 2 veckor nu.
Linus for till farmor och farfar i tisdags, han har varit hos oss i över 3 veckor. Och jag saknar honom redan.
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kom saknaden efter Elias. Det var enorm saknad, det gör så himla ont i hjärtat. Min lille bebis, jag fick inte nog med tid med dig när du föddes. Men det är inget jag kan göra åt det nu. Undra vad vi hade gjort om du fanns?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar