söndag 17 juni 2012

Reklam

Jag måste bara få berätta om mitt schampo och hår-inpackning som är så superbra. Jag har väldigt torrt och slitet hår och min frisör frågar alltid vad jag använder för schampo och jag är ärlig och berättar att det är vanligt hårschampo från vanliga affärer och det märks faktiskt på håret att man använder "skit" schampo. Har använt en del frisör schampo, men ett tag köpte jag faktiskt vanligt schampo och jag märkte direkt att håret vart konstigt, dvs. torrt i mitt fall. Så när Rebecca var och klippte sig så passade jag på att köpa schampo från dom och då tyckte hon att jag skulle använda en hår-inpackning för torrt hår som visade sig vara helt underbart bra. Helt otroligt. Och det luktar så gott oxå. Även schampot är för torrt hår. Jag sitter just nu med en hårinpackning. Jag ska till frissan imorgon, äntligen! Jag kan säga att det behövs. Jag har hittat en jättefin frisyr som frisören ska få klippa. Hoppas bara att jag blir nöjd. Jag funderar även att blondera mig, men jag måste fundera lite till. Ska höra med frisören om hon tycker likadant. Kan vara fint nu under sommaren tänkte jag, eller vad tycker ni?

Super-bra hår-schampo och hår-inpackning :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar