lördag 9 juni 2012

Hallonbuskar

Idag har jag jobbat ett kort pass, 7-11,30. När jag kom hem for vi och handlade lite. Jag for sedan en sväng till Blomsterlandet och köpte blommor till Elias grav. Tycker det var dags att han oxå får lite fint hos sig. När jag kom hem höll Mange på att skotta bort lite ogräs från jordgubbslandet. Vi har planerat att sätta dit hallonbuskar. Så nu äntligen är det gjort. Vi har världens bästa grannar, vi har fått 9 st hallonplantor av dom + att jag hade köpt 2 st.
Rebecca har 3 st tjejer hos sig, 2 av dom ska sova över tills imorgon. Just nu badar dom bastu. Dom ville först gå ner till Storsand och bada i älven, men där blev det stopp och belägg. Det är inte badväder ute ännu. Jag gav förslaget att de kunde bada bastu istället, och de var en bra idé tyckte dom.
Imorgon ska jag oxå jobba ett kort pass, 7-11,30. På måndag börjar mitt sommarjobb, ska jobba ca 80% hela sommaren. Håller på att dividera med studievägledaren om vilka kurser jag ska gå till hösten. Vi är inte överens, eller jag vet precis vilka kurser jag vill gå. Men hon hittar på en massa svammel som jag vet går att ordna. Så vi får se vad som händer där. Jag vill bli klar så fort som möjligt men tydligen inte hon eftersom inte tror att jag kan läsa så många kurser samtidigt men ALLT går med viljan. Praktiken krockar med 2 st eftermiddagar och hon tror inte man kan lägga praktikschemat så man inte missar lektionerna, men jag vet att man kan det. Så få se om hon ger sig. 



11 stycken hallonplantor :)


Min älskade Elias <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar