söndag 17 juni 2012

Linus födelsedag

Så nu har vi firat Linus (16 år) och Rebeccas (12 år) födelsedagar, känns skönt att det är bort gjort nu, 1 år tills nästa gång. Jag vet inte hur jag tänkte när jag fick barnen, men dom är födda dagarna efter varandra. Bra på ett sätt, man kan fira dom samtidigt med släkten. Det negativa är att det blir en fattig månad eftersom man måste köpa presenter till båda 2 under samma månad. Och de önskar sig inte billiga presenter med åren heller ;)
Jag tror dom blev nöjda ialla fall. Och det är huvudsaken, skulle vilja köpa allt till mina barn, men plånboken säger nej nej nej det går inte.

Linus fyllde år onsdag 13 juni, han har blivit sååå stor min lilla gosse. Kan man säga så till en 16-åring? Det kan man väl? ;)
Linus gillar inte att vara med på kort, men jag tvingade honom ;)


En ny mobiltelefon, inte dumt att få :)


I detta paket var det pengar. Linus hade ingen  önskelista 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar