torsdag 12 juli 2012

Vad händer?

Jag är helt slut på energi, jag fattar inte vad som håller på att hända med mig egentligen. Jag har känt så här nu i några dagar. Jag vill bara sova hela tiden. Så fort jag måste göra något så känns mina armar och ben som bly. Även om det bara är någon enkel liten grej som egentligen inte tar så mycket energi så finns orken inte där.
Jag vill göra roliga saker men jag ser bara tunga saker framför mig. Allt jag skulle vilja göra rinner bara ut i sanden. Och det gör mig lite irriterad. Ingen respons får jag heller. Blir så less.
Skulle vilja fara på spa och bara få rå om mig själv för en gång skull. Fast jag har gjort en del roliga saker men det räcker inte, jag blir bara tommare och tommare och vet inte vad jag ska tycka, tänka eller känna.
Helst av allt skulle jag vilja fara utomlands, men vill inte fara ensam. Det är min största dröm just nu. Att fara med Mange är bara att glömma, han varken gillar att flyga eller värmen. Vilket känns så tråkigt. Hade varit bra både för honom och mig. Inte alltid vara hemma och glo in i väggen.

Idag ska jag jobba kväll (17-21,15), hur ska jag orka? Fast jag vet när jag väl kommer på jobbet och sätter igång så går det bra och kvällen brukar gå snabbt. Jag älskar arbetspasset och kunderna.

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Vart har du funnit recept på hockey bullar? är det samma hockey bullar som dom i furudal? Smakade hockey bullar för ca 15 år sen och det var det bästa jag ätit :D
    Hoppas på svar =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Jag har ingen aning om det är samma som dom i Furudal. Receptet har jag haft i flera, flera år. Tycker du ska prova baka dom, supergoda :)

    SvaraRadera