tisdag 26 mars 2013

ÄNTLIGEN!

Jag vet inte hur gammal jag var när jag började baka, jag tror inte jag var så gammal när det väl begav sig. Det har alltid varit min passion i livet. Och jag vet att jag kan och allt jag bakar smakar gott. Ja, eller för det mesta iallafall. Någon gång har jag misslyckas, det gör väl alla ;)

Jag har tänkt och funderat över detta med att baka, att få dela med mig av allt jag gör. Helst av allt skulle jag vilja ha ett litet mysigt fik där man bara mår gott och få fika hembakat. Det är min stora dröm. Men det är svårt att hitta rätt lokal på rätt plats. Någon gång under mitt liv ska jag försöka få min dröm i uppfyllelse. Jag hoppas då det.

Jag kommer nu att ha starta en hobby verksamhet där jag bakar allt från bullar till matbröd på beställning av er. Jag hoppas att ni tar tillfälle i akt och verkligen smakar på allt gott jag gör. Ni kommer inte bli besvikna.

Jag har gjort en facebook sida som ni kan gilla och se både bilder och priser på det jag gör.
https://www.facebook.com/HelensGodaBakelser

Ni är alla VARMT VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar