tisdag 19 mars 2013

Skolan är över!

Nu är jag helt klar med skolan och givetvis känns det såå skönt. Jag blev klar 1 mars. Det har varit lite tjorv med betygen men nu är det som det ska. Jag har begärt ut betygen som kommer inom 1 vecka. Igår var jag även till arbetsförmedlingen, dom är då som dom blev. Orkar inte gå in mer på det, men inte är dom som dom ska i alla fall.
Min sista vik-dag var i fredags så nu är jag med i vikarie-poolen  Jag vet inte vad jag ska tycka om det, inge speciellt kul i alla fall, inte få veta från dag till dag vart man ska få jobba eller om man får jobb. Bara att kliva upp som vanligt på morgonen och invänta på att dom ska ringa ut mig. Det jag helst vill göra är att jobba nätter, men det är lite svårare än att få dagtid. Det är inte lika högt tryck på det, om ni förstår vad jag menar.
Har sökt en del jobb oxå, ska bli spännande och se vart det leder.
Jag och Sanna är lite sugna att fara till Norge och jobba, men jag har lite svårt när Rebecca bor hos oss, och jag vill helst inte göra någon ändring där. Jag får vänta något år till innan jag kan åka till Norge och jobba. Det skulle i alla fall vara spännande och ha testat på det. Men vi får se hur det blir med det.
Var och trimmade Kungen förra veckan, han var så himla långhårig, helt sjukt. Så långhårig har han aldrig varit. Jag bestämde mig för att testa någon som var här i stan, och jag valde helt rätt, han vart så fin. Dit kommer vi gå fler gånger, dessutom var hon mycket billigare än dom i Boden, och det gillar jag skarpt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar