fredag 3 december 2010

2010 12 03

Igår for jag till Elias grav för att tända ljus och satt dit en tomte, blev jättefint. Kameran hade jag inte med så jag kunde inte fotografera som jag alltid brukar göra. Vet inte vad som har hänt med kameran heller, får inte igång den. Rebecca och Sofia höll på att filma med den i lördags så jag vet inte vad dom har gjort med den. Den är ialla fall stendöd.
Sen for jag till Dollarstore för att kolla på gardiner, hittade till sovrummet och gille. Ska försöka hänga upp dom idag, få se om jag orkar.
På hemmaplan har det blivit förändringar, vad som exakt har hänt tänker jag inte gå in på mer här. Jag tycker att det är hemskt tråkigt givetvis men bara att respektera och acceptera det hur tråkigt det än är.
Helgen tror jag blir lugn som vanligt. Jag är otroligt sugen att fara till Ikea och shoppa. Men jag lär nog inte få med Mange dit, vill inte fara själv heller, det är inge kul.
Julklapparna är klara för i år och det känns väldigt skönt, har nog aldrig varit klar så här tidigt nånsin. Men skönt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar