torsdag 16 december 2010

Torsdag 16 december 2010

Storm ute idag, tur att jag inte behöver ut med bilen. Förutom i eftermiddag när Rebecca ska på basketträningen. Men förhoppningsvis har det lugnat ner sig tills då.
Snart jullov för barnen och jag längtar. Slippa bli väckt att väckarklockan varje morgon. Att få ta det lugnt på morgonen, så härligt.
På julafton ska vi till syster i Antnäs, ska bli så kul. Juldagen fyller Manges mamma år, så då ska vi vara där. Annnandag jul har vi inga planer, så det kan hända att vi bara är hemma. Det kan vara skönt det med.
På nyår ska vi fara till Johan och Linda, och det ska bli så kul att träffas igen.
Inte många dagar kvar innan jag ska börja stämpla. Och det känns faktiskt bra, ingen panik så. Jag har planer på vad jag ska göra. Vilket jag inte tänker gå in på så mycket mer här. Allt kommer att bli bra.
Jag ska träffa min gamla chef den 3e januari, för att lämna igen mobiltelefonen och lite annat. Jag måste med andra ord börja fundera på vad jag vill ha för mobil och abonnemang. Har ingen aning just nu vad jag vill ha för något. Men nåt blir det ialla fall. Jag hinner ju än så länge. Jag kommer ialla fall få behålla mitt mobilnummer, vilket känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar