tisdag 28 december 2010

Tisdag 28 december 2010

Igår bjöd vi Manges föräldrar och bror på palt, det var gott. Sen satt Manges pappa och tjorvade med Spotify till Rebecca, hon vill ha det så hon kan lyssna på musik. Jag försökte på morgonen men fattade inte hur man skulle göra, men nu fungerar det.
I morse hade jag ont i halsen, vill inte bli sjuk nu. Mange har varit jätteförkyld hela julhelgen och är fortfarande inte frisk, men jobbar ändå. Så konstigt om jag inte blir sjuk. Men som sagt jag vill inte. Vi ska till Råneå på nyår, och jag vill verkligen dit. Men ska kurera mig allt jag kan så att det inte blir värre, om man nu kan det.
Idag ska jag och Rebecca fara och se Narnia på bio, det ska bli kul och mysigt. Rebecca fick biokort av Manges föräldrar i julklapp, så det passar perfekt att gå på bio nu innan hon far till sin pappa på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar