fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010

Ja då var det nyårsafton och tror ni inte jag har blivit sjuk!
Inte alls kul kan jag säga. Familjen Pettersson är oxå sjuka så vi hade ändå inte kunnat fara till Råneå. Vilket är jättetråkigt. Hade varit kul att träffas och surra lite. Men som tur är kommer det fler helger.
Ingen mobil har jag heller, den blev uppsagd igår, eftersom jag har haft tjänstetelefon och min tjänst har gått ut. Jag kommer att få behålla samma nummer. Jag vet inte hur Telia tjorvar till det egentligen. Tydligen kan man inte göra en överlåtelse nå mer på såna abonnemang som man har kunnat förut. Utan abonnemanget sägs upp och sen läggs mobilnumret reserverat på mitt personnumret.  Så jag måste in i en butik och få abonnemanget upplagt. Jag hoppas att jag får igång abonnemanget på måndag. Men det är inte så säkert.

˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★*

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År. Kontakta någon på jobbet så lägger dem upp ett abonnemang till dig. Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig oxå.
    Jag måste ha en ny mobiltfn, så jag ordnar allt i en butik.

    SvaraRadera