söndag 25 juli 2010

Kallt och grått

Igår var det rätt skönt väder ute. Mange höll på med det sista i båten. Jag solade lite grann, var rätt skönt på altan. Vi tog även en lite cykeltur till Elias grav. Lite kallt i luften kände man att det var på eftermiddagen, vilket är tråkigt. Ska sommaren redan ta slut, den har ju inte börjat än. Tycker det har varit en dålig sommar. Inte så mycket sol tycker jag.
Idag skulle vi sjösätta båten, men det har ju regnat hela dagen. Så det blev inte det idag. Hoppas morgondagen blir bättre så vi hinner fara ut några gånger ialla fall. Det har inte hänt mycket idag. En ganska tråkig dag om jag säger så. Sett tv, löst lite korsord som Rebecca inte klarar av och sett lite mer tv :-)
Ikväll ska en klasskompis till Rebecca sova över. Mange är i gille och har gjort en mysbrasa. Tjejerna får sova där inatt.
Imorgon ska jag till läkaren. Vet inte riktigt varför jag ska dit, fick en kallelse för några veckor sedan. Jag far dit och hör vad hon vill. Tidigt på morgonen oxå 08,45. Får ställa klockan, för så tidigt på morgonen är inte vi vakna. Blir alltså en tidig kväll för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar