söndag 4 juli 2010

Smått och gott

I fredags for jag och Rebecca till Ale på sommar cafeét som en kompis har startat. När vi kommer till Antnäs så kräks hon. For till syrran för att torka upp all spya i bilen, tänkte först om det var magsjuka men hon hade inte ont i magen sen fick hon även ett glas sagt och en glass och den fick hon behålla. Så hon blev bara åksjuk. Frågade om Sofia ville följa med och det ville hon. När vi hade satt oss i bilen och skulle fara iväg så startar inte bilen givetvis. Åååå vad irri jag blev. Vi laddade batterier en stund, men tog starthjälp istället, ladda upp batteri tar så länge. Det var så himlans mysigt på fiket och Vicky hade gjort så fint. När vi skulle fara hemåt så startade inte bilen igen. Tur att Peter var där så han kunde hjälpa mig. Körde hem Sofia och sen for vi hem. Väl hemma så for jag och Mange och köpte ett nytt batteri, jäkla vad dyra dom är, ingen lek. På kvällen kom syrran och dom förbi. Jag och syrran tog en promenad, myggjävlar som finns. Jag verkligen hatar dom. När dom skulle fara hem. Frågade Rebecca om Sofia fick sova över här eller om hon fick sova över hos dom. Det blev att Rebecca sovde över där.
Igår storstädade jag bilen, in- och utsidan, och det behövdes. Efter det köpte jag och Mange en pizza. For och hämtade Rebecca och Sofia från Antnäs. Sofia ville sova över hos oss. När vi kom hem ville dom ner till stranden och bada. Jag gick ner med dom till stranden. Helt vindstilla och miljontals mygg. Det började regna men det tyckte tjejerna bara var kul. Men till slut fick jag upp dom och in i duschen. Sofia tyckte det var jättebra att vi hade 2 duschar så dom kunde duscha samtidigt. Kvällen var sen bara lugn och skön.
På väg ner till Storsand.
Tjejerna stänker vatten på varandra.
Även Kungen badade dock endast fötterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar