onsdag 30 juni 2010

Har inte orkat

Har inte haft så stor lust att blogga på några dagar nu. Midsommar helgen vart väl inte som jag hade tänkt mig. Men nu är den över. Barnen har varit hos sina pappor och det har varit tråkigt. Det är ju som lite roligare om dom hade kunnat vara med mig. Rebecca har firat midsommar i Storforsen och fick bröllopssviten/stuga, dom hade tappat bort deras stugnyckel som dom egentligen skulle ha, och det var ju inte fy skam att få sova i den en natt. Hon var då helnöjd med helgen med sin pappa. Linus hade firat midsommar i hans farmor och farfars stuga, även han var nöjd.
Jag har börjat klippa ner buskarna som är vid garageväggen, är inte riktigt klar där än, får ta lite i tagen. Det är ju så förbannat mycke mygg, går inte att hålla på i buskarna, då kommer det miljontals mygg, jag verkligen hatar dom.
Igår kväll var jag och Rebecca på bio, vi var lite oense om vad vi skulle se, men Rebecca fick se den hon ville. Det blev Sex in the city 2. Den var rätt okej. Har tänkt att gå och se den jag vill se med Linus, han gillar såna filmer. Antingen blir det Robin Hood eller Prince of Persia. Jag gillar såna filmer. Linus får välja vilken han vill se.
Nästa helg blir det Pajala, oj vad jag längtar dit. Ska bli så skönt och roligt att fara dit. Pappa kommer få tapetserat i hallen och upp i trappen och den lilla hallen där uppe. Ska bli så spännande och se hur det blir. Tapeterna har jag valt. Stackaren, han fick inte välja själv. Men då kommer han få det så fint oxå.
Nu är Rebecca med en kompis och jag tvättar lite grann. Ska ta och dammsuga här hemma. Inte så roligt men ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar