torsdag 10 juni 2010

Välkommen skattepengar

Äntligen har man fått skattepengarna, behövligt kan jag säga. Speciellt nu när barnen fyller år och det ska inhandlas lite presenter och lite annat, längtar till affärerna öppnar så jag får fara iväg. Imorgon ska jag klippa håret. Nu ryker nästan allt hår. Mitt hår är så himla torrt och slitet så det är dags för en rejäl klippning. Har hittat en frisyr på nätet som jag vill ha. Men då måste håret tunnas av ordentligt, vilket jag hoppas hon vill göra. Sist jag klippte mig så ville hon inte tunna av för mycket.
I kväll är det skolavslutning för Linus i Gamla Gammelstadskyrkan. Ska bli mysigt att sitta och höra när dom sjunger och spelar. Killarna i Linus klass kommer inte vara med och sjunga, det är valfritt, men tjejerna ska ialla fall sjunga.
Är nästan klar med insädningsuppgiften i Företagsekonomi A. Ett himlans tänkande. Min hjärna har inte riktigt vaknat ännu, men den ska skickas in idag.
Ska börja rengöra poolen idag oxå, ska köpa ett nytt överdrag till den. Den vi hade förra året gick sönder så vi slängde den. Har inte velat rengöra den eftersom den inte har haft något överdrag. Solen skiner idag och då passar det utmärkt att dona på med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar