måndag 14 juni 2010

GRATTIS Rebecca på 10-års dagen

Då var det Rebeccas tur att fylla år idag. Morgonen började med frukost och födelsedags sjung för henne även 2 paket fick hon öppna. När hon klev upp och vi hade fixat klart tårtan så ville hon öppna resten oxå och det fick hon så klart göra. Jag friserade pappa på morgonen oxå sen blev det frukost. Vi for till Vildmarksshoppen och köpte ett kastspö till Linus från mamma och hennes sambo Thomas och pappa (morfar, mormor och Thomas) sen hämtade vi upp faster Anne-Maj för att fara ut till Rutvik och kolla på blommor som dom skulle köpa. Dom hade inte allt som dom ville ha så vi for en sväng till Blomsterlandet oxå. Sen hem och göra väldigt sen lunch till Rebecca. Efter hon hade ätit for hon och jag till graven och planterade blommorna och sen handla lite mat. Rebecca hade bestämt att vi skulle äta hemmagjord pizza idag så det var ingredienserna till pizzan vi handlade. Sen spelade jag och Rebecca lite Wii, Mario. Kan ingeting av det spelet och det märktes för jag dog hela tiden :)) Vid halv 6 kom mamma och Thomas, och sen resten av gänget som var, Robert, Mamma, Thomas, Susann, Sofia och pappa. Fika och mer presentöppningar blev det. Har precis satt mig, vilket var väldigt skönt. Ikväll blir det bara lugnt. En ny dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar