måndag 7 juni 2010

Pyssel

Under helgen har vi inte gjort så där jättemycket. På fredagskvällen skjutsade jag Rebecca till skolan där hon skulle äta middag, olika aktiviteter och sova över med resten av klassen. 6 andra föräldrar skulle sova där med barnen. Alla skulle ha med sig egen mat, för Rebecca blev det pizza, men hon var inte den enda som kom med en pizzakartong. När jag skulle åka från skolan så startade inte bilen, irriterande eftersom jag hade även köpt pizza till oss andra. Ringde Mange som var tvungen att kommer och ge starthjälp. Han trodde jag skämtade när jag ringde, men det gjorde jag ju inte. Till slut kom vi hem och åt ljumna pizzor :)
Lördagmorgonen hämtade jag Rebecca vid 9 tiden. Barnen var nöjda och glada och allt hade gått jättebra. Vi hann knappt hem förrän Rebecca ville ringa Olivia. Jag körde dit henne. När jag kom hem så gjorde jag lite småjobb i trädgården. Till middagen grillade vi, vilket är så otroligt gott. Sent på eftermiddagen kom syrran och Sofia hem. Rebecca var hos en annan kompis här i närheten så jag ringde hem henne. Det slutade med att Sofia sov över hos oss. Vilket var roligt för Rebecca och även Sofia. Dom var uppe sent. Gjorde nån koja som dom sov i under natten, vilket gick sådär, kojan rasade. Så det blev inte så jättemånga timmar för dessa tjejer.
Även söndagen var lugn, vi spelade kubb, tjejerna mot killarna och killarna vann. Men barnen tyckte det var kul. När Sofia hade farit hem sådär vid 13,30 tror jag klockan var så satt jag och Rebecca och pysslade resten av eftermiddagen och kvällen.
Såna här figurer satt vi och gjorde. Lätt och roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar