tisdag 1 juni 2010

Städningen fortsätter.

Igår var förmiddagen lugn. Jag var otroligt trött så jag gick och la mig och vilade nån timme, vilket var skönt och behövligt. När Mange kom hem och vi hade ätit middag var vi resten av eftermiddagen i båten och städade. Fyyy vad skitig den är och vi är inte klara ännu. Jag har så ont i fingrarna av allt gnuggande. Måste ha handskar på mig, får så mycket utslag när jag är mycket i vatten med rengörningsmedel. Jag sökte även ett jobb igår, hoppas dom nappar på mig. Jag sorterade även våra fotografier som vi har på en extern hårddisk, gjort olika mappa till olika kort. Men vissa kan jag inte rotera, vilket är irriterande. Ska göra ett försök idag och fixa till det för jag vet att det går, men vet inte riktigt hur än. Hade tänkt sätta ut lite bilder här på vårt trädgårdsarbete här under våren, men korten är åt fel håll, så det får bli lite senare.
Solen skiner idag, vilket är skönt, men i luften är det lite kyligt. Linus tog på sig mössa, vantar, överdragsbyxor och en jacka, han var rädd att frysa när han cyklar till skolan. Han är rolig. Men han är ju oxå mager som en kråka och har inget fett på kroppen som håller värmen. Annat var med Rebecca, hon hade på sig längre shorts, kortarmad tröja och en munkjacka. Dom såg lite roliga ut när dom cyklade iväg. En var sommarklädd och den andra höstklädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar