söndag 30 maj 2010

Bilder på båten.

Här kommer lite bilder på båten som eventuellt ska köpas. Vi har städat och skrubbat så jag har sår på fingertopparna. Mange skulle försöka få tag på nån maskin eller nåt liknade som kan rengöra skinnstolarna ordentligt. Hur kan man sätta vitt skinn i en båt??? Helt sjukt, det går ju inte att få rent. Jag har stått och skrubbat med klorin. En del dynor är av tyg och dom har jag tvättat först och sedan har legat i klorin över natten, fick inte alls att få rena annars. Tycker sånt är så äckligt när nån annan har grisat ner eller vad dom har gjort. Jag tycker att båten är ganska fin. Finns toa, tvättställ och dusch, men tyvärr ingen kyl. Kyl går att köpa till om man vill. Jag hoppas att vi åker med båten lite fler gånger än i somras.
Utsidan, bak
Så här ser den ut från framsidan
Och inne i båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar