måndag 3 maj 2010

Sommarsemester

Gårdagen vart lugn den oxå. Vi har börjat planera vår sommar lite grann. Jag hoppas att det blir som jag har tänkt. Vill fara söderut, Gröna Lund, Skansen och Kolmårdens djurpark. Kolmården har jag alltid velat fara till. Vi får se vad vi gör. Pajalamarknaden blir det ialla fall, det har blivit en tradition att fara dit. Bara det blir lite mer värme detta år, glömmer aldrig hur kallt det var förra året.
Rebecca kom hem igår kväll. Jag tejpade om hennes hälar. Hon somnade riktigt sent igår, klockan var nästan halv elva innan hon somnade. Hon har sovit med mig inatt, vilket inte alls gör något. Hon sover inte varje natt med mig. Imorse var hon trött, men inget gnäll om att hon var trött. Vilket var skönt.
Idag har jag bakat bröd, Grahamsrutor, vårt favvo bröd. Hade tänkt göra det i helgen men då började Mange göra sitt snus.
Väntar på att Linus ska komma hem, måste prata med honom om ett och annat. Rebecca har farit till en kompis när hon slutade skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar