fredag 28 maj 2010

Gjort ärenden.

Igår var Rebecca och klippte håret och hon vart jättefin. Efteråt köpte vi varsin mjukglass, första för det här året och det var såå gott. Jag vill oxå klippa håret, det behövs, men jag får vänta lite, plånboken säger lite nej just nu. När vi kom hem cyklade hon iväg till skolan igen. Efter ett kort stund kom hon hem med en morsdagspresent som hon hade gjort. Jag fick naturligtvis öppna den och det var en glasflaska som hon hade målat, jättefin. Hon är så söt.
Före hennes klippning for jag in till stan för att köpa te och färg till våran skrivare, sen åkte jag förbi blomsterlandet, ville ha penser till Elias grav, men på blomsterlandet var dom slut, men dom hade på Växtriket. Det var många som var och köpte sina sommarblommor redan. Jag är lite rädd att det är för tidigt att sätta ut blommor nu. Vill inte hålla på att ta in dom heller på kvällarna eftersom det kan komma kalla nätter. Jag avvaktar nån vecka till, bara blommorna inte tar slut. Köpte även ampel som pensererna skulle vara i. Jag for senare och satte upp den. Den vart lite tung så jag hoppas att "stången" håller. Efter det körde jag Rebecca till Olivia på Mjölkudden. Resten av eftermiddagen och kvällen var lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar