onsdag 9 juni 2010

Teater

Igår hade Rebecca och hennes klass äntligen uppvisning av sin teater. Dom var så otroligt duktiga och roliga. Ett härligt gäng. Hennes fröken Helena var så rolig, hon har verkligen gjort ett kanon jobb angående teatern även allt annat oxå givetvis. Kommer sakna henne till hösten. Hoppas den nya läraren är lika bra och pedagogisk, återstår och se.
När jag kom hem började jag plugga, läser företagsekonomi A helt på distans. Det är i 3 veckor och det ska jag väl ändå klara av. Lite klurigt med roligt. När jag höll på som bäst kom Linus hem och surrade och då går det inte att plugga. Vi tog fram fika och hade det mysigt bara han och jag. Sen kom Rebecca hem, dom hade varit till Leoslekland med fritids och det ville hon inte missa. 2 av mina kusiner har fått barn, Emma och Adam. Emma bor i USA och Adam i Kina. Roligt för dom men det känns ändå i mitt lilla hjärta. Vill oxå ha bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar