söndag 13 juni 2010

Sommarblommor


Framsidan på väggen. Dessa hade vi förra året som klarade bra i skugga.

Samma blommor i amplarna varje sommar. Fast vi brukar inte välja samma färg på blommorna utan varierar varje år.

Dessa brukar jag ha varje sommar, tycker dom är så fina.

Vita hängblommor mellan fönstren på altan.
Klätterväxten har tagit sig rejält som jag planterade för flera veckor sedan. Blomman brevid har jag köpt idag.
Nån orange blomma som jag tyckte var fin till stora krukan.
Andra ampeln på altanen.

Här ska jag köpa perenner nästa år som kommer upp varje år. Men i år får det bli så här. Dom som är på utsidan är oranga blommor. Hoppas bara att dom tål lite skugga.
Framsidan på bron har jag dessa.
Det var nog alla blommor jag har köpt idag, många eller hur?
Tycker det är så kul med blommor under sommaren. Blommorna som jag försått kommer på bild sen när dom blommar och är fina. Dom är tyvärr inte det just nu.
Nu ska jag och Rebecca förbereda tårtan tills imorgon. Stackaren tror inte hon kommer få några presenter. Vi har även ringt och sjungit för Linus idag. Han var nöjd men ville ha mer presenter. Han kommer hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar