fredag 25 juni 2010

Midsommar

Var till Elias grav igår och såg att Manges föräldrar hade varit och satt upp en liten ängel på gravstenen och det vart så fint. Min lilla ängel, saknar dig massor.
Jag och Rebecca for sen till syrran för att hjälpa hennes med att plantera hennes sommarblomor, och det vart så fint. Dom ska till Storforsen och fira midsommar och då var syrrans uppgift att bl a göra en jordgubbstårta, så jag hjälpte henne även med den. Den såg himla god ut. Rebeccas pappa kom och hämtade henne i Antnäs eftersom vi höll på med alla blommor. Rebecca och hennes pappa ska oxå fira midsommar i Storforsen. Kul för Rebecca att fira med sin kusin och moster.
Jag och Mange kommer vara ensamma, vi ska fara till hans föräldrar stuga i Lulnäsudden. Låter väl så där. Att sitta och se fotboll, hur kul är det, inte så värst. Jävla fotboll kan den aldrig ta slut. Ska fara iväg och handla nu, för det har vi inte heller gjort. Jag blir så less, allt ska ske i sista sekunden. Blir det alltför tråkigt i stugan kan jag alltid fara hem. Det är ju inte så långt dit och hem. Jag har ett teoriprov att göra som kom idag. Men jag tror att jag har till på söndag att göra den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar