tisdag 14 september 2010

Hostar än.

Jag har fortfarande denna hemska hostan kvar. Lär nog ha den i flera veckor. Så fort man anstränger sig de minsta lilla så hostar man tills man nästan kräks, usch. Mange började jobba igår, även han hostar än.
Igår kom Linus hem från farfar och farmor, han har varit och jagat älg förra veckan i deras stuga, dom sköt ingen (som vanligt sa Linus)
Rebecca har valt sitt instrument som hon ska spela, och det blev tvärflöjt. Den är beställd och levererad. Även notboken är beställt och levererad. Igår hade hon sin första lektion och hon tyckte det var roligt. Jag har inte köpt tvärflöjten utan hyr den bara. Vilket jag tycker är jättebra att man kan göra, dom är inte så billiga att köpa.
Jag har börjat klippa ner några buskar som vi har framför sovrumsfönstren. Har ingen aning om man kan göra det nu. Har alltid gjort det på våren förrut. Gör inte så jättemycket om dom dör helt. Har en kvar som jag tänkte ta bort idag. Då har vi mer plats att ha snön när den väl kommer. Hujja vill inte ha vinter, kallt, grått och mörkt i flera månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar