söndag 28 augusti 2011

Fysbox.

I veckan kom Mange hem med en stor frysbox som han hade fått gratis, den skulle egentligen slängas. Finns väl inget bättre än att få gratis :-)
I helgen har jag bakat en hel del, håller fortfarande på. Tänkte jag skulle dela med mig att allt jag har bakat.
Jag har 2 veckor kvar på jobbet och det känns så tråkigt, jag trivs så himla bra med alla, vilket är så roligt. Jag har sökt in på Omvårdnadsprogrammet, jag har alla kriterier för att komma in, så nu håller jag bara tummarna att den startar i november. Det är lite osäkert ännu pga det saknas pengar. Kommunen måste göra sin budget för år 2012 först så förhoppningsvis har dom lite över till Komvux. Kan inte tänka mig nåt annat eftersom det gagnar även dom. Annars knallar det bara på som vanligt här. Rebecca har varit hos sin pappa i helgen, hon kommer hem idag. Linus lyser med sin frånvaro ännu :-( men han dyker nog upp så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar