torsdag 18 oktober 2012

Less less less

Fy tusan vad less jag är på att vara trött. Jag vet att årstiden är mörk och hemsk. Längtar att få sova en hel natt och känna mig utvilad på morgonen. Igår for jag på apoteket och hämtade ut cociliana och köpte D-vitaminer. Tog cociliana på kvällen och hoppades att få sova hela natten, men ack vad jag bedrog mig. Vaknade flera gånger under natten och på morgonen är jag helt slut på lust och energi.
Igår kväll var jag så trött, jag var irriterad på allt och alla så jag gick och la mig kl 20,00. Tyckte det var lika bra.
Pluggandet gick bra igår med psykologin, har lämnat in 3 arbeten och har 2 kvar + den allra sista som är slutprovet, herre gud hur ska det gå. Tycker allt är så svårt. Vi ska se en film som vi sen ska analysera. Men förhoppningsvis går det bra, jag måste intala mig det i alla fall. Får jag godkänt kommer jag bli jättenöjd, tänker inte lägga så mycket energi på högre betyg. Det är inte värt det, inte psykologi i alla fall. Började med arbete 4 igår, och jag fattar ingenting, vart så less. Skulle se hockeyn, men den där jäkla csport som går via Cmore fungerar ju inte. Vilket skit. Kompensation får man, men det hjälper ju inte oss, vi är ju ute att få se hockey matchen.
Funderar om jag ska gå och lägga mig en stund, men jag vet att jag inte blir nå piggare av att sova. Måste plugga. Ska gå och läsa lite psykologi och hoppas jag förstår bättre idag :)

1 kommentar:

  1. Om du inte tar någon medicin på dagen kan du ta 2 doser på natten. Ta första dosen ca 30 min innan du lägger dig och har du inte somnat på 3 timmmar (eller vaknar igen när du hostar) så tar du en dos till. Men ta i dosen efter kl 3 på morgonen om du ska köra bil. Har testat många olika sätt när jag har haft svår hosta vid förkylningar.

    SvaraRadera