tisdag 9 oktober 2012

Vecka 41, måndagens middag

Då var det dags för en ny vecka och en ny skoldag. Idag var det lindrade vård. Normalt är vi 7-8 st personer i klassen och idag var vi 4-5 st, så det var himla lugnt. När jag kom hem så pluggade jag lite som vanligt. Försöker komma igång med psykologin, men det går jävligt trögt. Jag fattar ingenting. Får panik.
När Mange kom hem från jobbet startade han grillen. Jag började med pommes frites och gratängen.
gjorde en liten sallad till.

Jag tog ingen bild idag heller. Rebecca sa t.o.m. om jag inte skulle ta någon bild. Men jag orkade inte, vilket jag ångrar nu. Men så är det ibland.

Mange grillade fläskfilé som hade legat i marinad i 2 dagar och fläskkotletter.

Resten av kvällen var lugn. Hände inget speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar