torsdag 25 oktober 2012

Tröttare än tröttast

Jag är så jäkla trött nu för tiden. Orkar inte med någonting. Att plugga känns som ett stort tryck över bröstet. Jag vet att jag MÅSTE men det känns så otroligt jobbigt. Jag sover så dåligt om nätterna. Jag fattar inte varför, jag är supertrött men ändå vaknar jag efter 1,5 timme efter jag har somnat, så fortsätter det sen hela natten. Jag är så less. Jag sover inte på dagarna heller, jag går och är som en zombie hela dagarna, allt känns bra tungt och jobbigt. Den där cocilliana gör det inte bättre heller, rena rama drogen för mig. Fast rösten är nästan bra nu och det är kanon bra.

Imorgon, fredag far Rebecca till Gran Canaria med sin pappa och hon längtar massor. Väskan är packad och klar :) Jag hoppas de får massor med sol, så de kan bada och bara vara i solen och ha det bra. Hon ska vara där i 8 dagar.
Åååå, jag vill oxå till solen och värmen. Men har inte råd, man är ju inte direkt rik när man pluggar. Och jobba extra finns inte på kartan just nu. Orken och lusten finns helt enkelt inte just nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar