tisdag 9 oktober 2012

Vecka 40, lördagens middag

Vi var och handlade och planerade kommande veckans middag. Ganska lätt då vi har matschema för 10 veckor framåt. Helgerna blir desto värre, för vi vet nästan aldrig vad vi ska hitta på så alla blir nöjda. Till slut tyckte Mange att vi skulle gå ut och äta. Och det gillades av alla.
Vi for på Östens Pärla och åt. Jag verkligen älskar deras mat. Jag är alltid i valet och kvalet om jag ska äta pasta eller Kina mat. Den här gången ville jag ha kyckling med pasta, gud den är så himla god. Man får massor, det finns ingen chans att man orkar all mat som man får.

Rebecca åt pizza.
Mange åt schezuan biff.

Jag åt Wokad pasta med kyckling
i gräddig vitlök och currysås.
På kvällen såg vi hockey. Luleå vann på straffar. Vilket var bra :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar