onsdag 3 oktober 2012

Vecka 40 onsdagens middag

Gud så trött jag var på morgonen, ville bara somna om. Men jag hade lovat Linus att köra honom till skolan. När jag kom hem la jag mig och såg 2 filmer. Ena filmen var Rock Of Age, den var bra. Dom spelade massa bra låtar som jag gillade när jag var yngre. Efter filmerna satta jag mig ner och pluggade och skickade in arbete 1 i Lindrande vård. På morgonen beställde jag även den rätta psykologi boken, den var inte så jättedyr. Hoppas jag får den innan helgen.
När Rebecca kom hem for vi till stan. Hon måste ha nån slags klämma till sin gitarr. När vi ändå var på stan så passade vi på att gå i lite affärer. Jag fyndade mig en ny väckarklocka och 2 par mjukbyxor på Cubus.
På stan blev jag vrål hungrig. Jag hade tänkt att jag skulle göra en kycklingrätt men jag orkade helt enkelt inte, hela dagen har jag varit i koma.
Istället för kyckling så blev det:

Stekt palt i mjölk.

Enkelt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar