torsdag 11 mars 2010

Friluftsdag

Jag har naturligt vis valt hel fel mattekurs. När man går en flex kurs så har man inga genomgångar utan man jobbar på i sin egen takt. Jag skulle ha valt den reguljära kursen istället, där är det genomgångar på dom olika kapitlen. Men jag kämpa på. Måste bara komma på själva knepet hur man ska tänka. Vilket inte alltid är så lätt.
Rebecca har ÖS dagen idag, det är likt lite OS, med olika grenar som dom har hittat på.
Linus Har friluftsdag idag, dom har fått välja mellan slalom, skridskor och pimpla. Dom som väljer pimla åker skidor ut till nån udde som jag inte kommer ihåg vad namnet var. Linus älskar verkligen fiske så givetvis valde han det. Han var laddad upp till tänderna. Hoppas dom får nå fisk. Så på morgonen var det matsäck för honom.
Igår hade grannen fest, hörde lite höga röster på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. Dom passar väl på att "förstöra" huset lite till. Hoppas dom nya ägarna vill ha huset 26 mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar