tisdag 23 mars 2010

Tandläkaren.

Igår fick Rebecca gå hem från skolan, jag och Kungen gick och mötte henne, sköt med en liten promenad. När vi kom hem hade Linus kommit hem från skolan. Rebecca gjorde läxan sen körde jag henne till Olivia. Linus behövde påfyllning av sitt busskort så vi fortsatte in till stan för att sen fara till Blomsterlandet för att köpa lite såjord och frön. Jag hittade 2 blomsorter, Pensé och Doroteablomma som jag tänkte försöka så. Linus hade samlat ihop lite allt möjligt av frukter och grönsaker som han sådde igår. Linus är en liten gårdstomte som verkligen gillar det här med att så och plantera.
Imorse var jag till tandläkaren till min fasa. Givetvis hade jag hål i visdomständerna, 2 av dom ville dom dra. Jag fick helt panik. Dom lagade en visdomstand idag och jag spände mig tills tårarna började rinna. Det är så hemskt att vara så rädd. Ändå bedövade dom tanden, men jag kände ändå. Dom sa att det är svårt att bedöva en som ligger och spänner sig. Och det kan jag förstå. Jag frågade om det går att man blir nersövd om tänderna ska dras och förhoppningsvis så går det. Dom skulle skicka en remiss till Sunderby sjukhus. Dom kan neka sa dom. Så jag hoppas att det går vägen. För jag vill inte vara vaken när tänderna dras. Var helt slut när jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar