måndag 29 mars 2010

Lulebocupen hela helgen

I torsdags var jag in till stan för att träffa Vicky, oj vad roligt det var att träffa henne. Måste vara mer än 10 år sedan vi sågs. Vi åt först lunch på Östens Pärla sen gick vi vidare till Smedjan för att ta en fika. Vi surrade om allt möjligt, gamla och nya minnen. Otroligt roligt var det.
I fredags hade Rebecca basketmatch, Lulebocupen startade. Dom vann första matchen. Jätteduktiga tjejer. På lördag var det oxå matcher och även på söndag. Så min helg har i det stora hela bestått av att vara i Sunderbyn där matcherna var. Rebeccas lag kom 4a av 8, jättebra tycker jag. Dom kommer igen nästa gång, men besvikelsen var stor.
Efter cupen på söndag for vi till min faster, Anne-Maj som fyllde 70 år. Där bjöds det på Smörgåstårta, vanlig tårta och fika, gott och roligt att få träffa kusinen Monica, hennes karl och deras barn.
Linus var på Maximus begravning i lördags, hujja vad hemskt. Stackaren, endast 7 år och livet är slut. Manges föräldrar kom förbi, jag klippte håret på Manges pappa.
I går hade Linus klassträff i Boden på Lazergame, han fick åka med en klasskompis. Han hade haft det roligt och var nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar