torsdag 4 mars 2010

Oj oj oj

Idag har jag pluggat lite programhantering, går hyffsat bra.
En riktigt skön dag har det varit idag, solen värmde på riktigt bra. Rebecca kom hem en snabbsväng för att hämta sina skridskor. Kul att se henne fast det bara var en kortis. Hon verkar ha det bra, och det är huvudsaken.
Grannens hus fick idag en ny ägare och den lyckliga köparen köpte den för 1 360 000 miljoner kronor. Mycket pengar för ett hus där det är både vattenskada och mögel. Ska bli lite spännande och se när dom flyttar ut. Vårat hus var oxå i dåligt skick, men det där huset är i mycke sämre skick än vad vårat var.

Vissa personen som läser min blogg verkar inte riktigt kloka. Det är MINA tankar som jag skriver här och det har ingen rätt att kommentera om man vill vara elak. Det ska respekteras!
Vilket verkar vara väldigt svårt för vissa människor. Men det kanske är så att dom som skriver elaka och dumma kommentarer kanske inte heller mår så bra. Vilket verkar vara bevisat. Men att respektera min blogg som ändå verkar vara intressant att läsa verkar mycket svårt.
Dom som inte har varit med om att ha förlorat ett barn har ingen som helst susning om vad som händer med en människan som har varit med om det. Dom har heller ingen rätt att kommentera mina inlägg. Man kan tänka tanken, men dom kan aldrig få den RÄTTA känslan, och det är en stor skillnad.
Men det är tydligt det man skriver uppfattas på ett helt annat sätt än vad jag hade tänkt. Men det är upp till var och en att missförstå om man så vill det. Mig kvittar det oxå. Huvudsaken jag själv förstår vad jag menar. Än så länge kommer ni inte åt mig genom att vara dum, elak eller taskig. Nog om det. Kommentaren är borta med vinden, den biter inte på mig. Men ditt ip nummer finns kvar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar