tisdag 16 mars 2010

Helgen

På lördag hade Rebecca basketcup i Arvidsjaur. Bussen skulle gå från Gammelstadsbadhus kl 06.45 så det var att kliva upp tidigt denna lördag. Det gick ganska bra för Rebecca att vakna så tidigt, hon var med andra ord laddad för denna dag. Dom vann även alla 3 matcher som dom spelade, dom hade varit jätteduktiga. Rebecca gjorde även mål/poäng som hon var så stolt över.
Jag gick och la mig igen efter jag hade kört Rebecca till platsen som dom skulle samlas på. Vilket var otroligt skönt. Linus sov över hos en kompis. Resten av lördagen var lugn. Melodifestivalen såg vi. Linus och Mange for till Manges föräldrar för att se Luleå Hockey match på TV. Gick tyvärr inge bra alls, dom förlorade.
På söndag var det storstädning av hela huset som gällde. Linus och Rebecca hjälpte till så gott dom kunde. Det var kul att vi alla kunde hjälpas åt. Det går ju så mycket fortare då. Det tog ändå hela dagen att städa och tvätta. Klockan var nog 20,30 när jag satte mig i soffan för att pusta ut och att städningen äntligen var klar.
Idag har jag engelska lektion, vilket jag gruvar mig för. Att plugga vart inte alls som jag hade tänkt mig. Men jag kämpar på. Söker även ett och annat jobb. Finns rätt mycket på marknaden. Tyvärr är jag inte den enda som söker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar