måndag 8 mars 2010

Längdskidor

Idag har jag pluggat matte flera gånger om. Blir inte klok på matten, tänker så det knakar och så tänker man helt fel. Börjar få lite panik eftersom jag ska lämna in första inlämningsuppgiften den här veckan och har massor kvar att räkna. Men nu hoppar jag lite i matteboken så jag får ett litet hum om båda kapitlen som inlämningsuppgiften är.
När Linus ringde för att vilja bli hämtad så sa han att han måste ha nya skidor tills imorgon. Blir inte klok på ungen ibland, alltid i sista sekunden allt. Men eftersom jag vägrar köpa helt nya till honom så länge han växer så åkte vi till Skifix i Boden och hyrde där. Det dåliga var att det var slut på vallningsfria skidor. Men det ska väl gå ändå.
Nu väntar vi tills maten ska bli klar, idag får det bli pannkaka. Linus håller på för fullt att valla sina nya skidor. Rebecca har varit till skogen och hämtat lite saker som hon ska ha till skolan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar