tisdag 17 november 2009

Grattis Jimmy på 19-års dagen

Idag fyller Jimmy (systerson) hela 19 år. Jättestort grattis till dig. Hoppas du får en bra födelsedag. Tiden går så snabbt. Tyckte nyss du var en liten bebis, men nu är du så stor.
Jag är hemma med Rebecca idag. Hon har gjort illa en av sina tår. Så vi ska till läkaren efter lunchen. Få se vad dom säger, jag vet att dom inte gör så mycket när det gäller tår, men jag vill ändå att dom kolla på den.
Idag ska även Linus till tandläkaren, ska bli lite spännande och se om han har några hål i tänderna. Ska även försöka få en tid för sprutan för flunsan till Linus, men man verkar inte veta när dom släpper tiderna. Jag får ha koll på sidan där man kan boka.
Ska ta och dammsuga hela huset nu. Måste vara lite duktig när jag ändå är hemma.

1 kommentar:

  1. Hej, Dem släppte tiderna för vaccinet i måndags på fm och det är endast tisdag och torsdag som dem vaccinerar. Alla tider är bokade men det finns dropp in på torsdag mellan 18-19 (tror jag det var). Hoppas det gick bra med Rebeccas tå.

    SvaraRadera