måndag 2 november 2009

Rebecca kom hem...

Är ledig idag, och det är så sköönt. Har fått en långhelg med andra ord. Igår kom Rebecca hem vid ett tiden. Frågade henne om hon hade ätit nån lunch och det hade hon inte... hmmm, vad säger man om det månne? Givetvis så fick hon lunch här. Hon var ganska hungrig. Tur att jag frågade henne och inte tog för givet att hon hade ätit lunch.
Efter det så gick hon och jag runt här i Gammelstad och sålde Panda grejor. Hon har lyckats få ihop mycket pengar så hon har valt riktigt fina saker. När vi kom hem ringde hon till Olivia som kom hit. Jag skickade iväg beställningen på Panda grejerna. Sen kom Sara hit och vi gick på en promenad. 2 promenader på en och samma dag, det är inte illa.
Olivia åt även middag här. På menyn igår var lasagne. Det är så gott. Idag blir det nog pannkaka. När vi var till pappa för några helger sen så fick vi hjortron som jag har gjort sylt av. Och nu är jag sugen på hjortronsylt, så det får nog bli pannaka idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar